Städ, tvätt, utomjordingar och tyska nazizombies!!

Lördagen blev en hel dag åt att städa, diska och tvätta... efter att jag hållt på med detta i för många timmar så satte jag på en lite för bra låt: Twisted Sister - I Wanna Rock, så då va jag tvungen att ta en 2,8:a och gå ner te Gnys där dom hade fest så blev jag sittandes där några timmar.
Sen blev de hem och flöta chips, dipp, saft och kolla på District 9 som va en ganska bra film om aliens som landat på jorden och har hållt till i en stad i afrika i 20 år, så dom ska flytta dom till ett annat distrikt... så går de utför! mäktig action!

___________________________________________________

Söndagen så har jag inte gjort ett skit.. bara suttit vid datorn och inte kommit fram te ett skit... gjorde ett CV bara, för jag är ganska pepp på att byta jobb... typ vaktmästare skulle jag vilja va... så ska väl maila runt de lite nån dag!

Sen blev de att gå ut och gå en sväng... till Preem och Shalom (!) o inhandla flöt sen hem o kolla på Død snø som va den bästa norska filmen om tyska nazizombies någonsin!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0